PPS Adria

Copyright Qode Interactive 2016
ProfessionalPrintingSolutions | Priprema lokacije
15143
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-15143,qode-listing-1.0.1,qode-social-login-1.0,qode-news-1.0,qode-quick-links-1.0,qode-restaurant-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,qode_grid_1300,side_area_uncovered_from_content,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,qode-theme-ver-12.1,qode-theme-bridge,bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.7,vc_responsive,elementor-default

Priprema lokacije

Na osnovi više od 10 godina iskustva u prodaji opreme za digitalni tisak i podrške korisnicima u uspješnom razvoju poslovanja sa istom, mi u PPS-u znamo da je izbor najkvalitetnije opreme u ovom grafičkom segmentu samo pola puta do uspješnog poslovanja korisnika sa istom.

Uz podršku proizvođača, razvijenim business modelima i business development alatima HP Indiga, a izborom najprimjenjenijih za naše tržište, svaka isporuka izabranog novog stroja HP Indiga podrazumjeva slijedeći paket za kupca:

  • vođenje kompletnog projekta od potpisivanja ugovora da potpunog uspostvljanja produkcije kroz Project Management Alat zajedno sa kupcem
  • tehnički konsalting za pripremu prostora i uvjeta za instalaciju kroz «Hp Indigo Site Preparation Guide»
  • Konsalting prilikom izbora optimalnih kadrova za operatera korisnika-HPI Guideline for Operators
  • Konsalting na optimizaciji «production workflow-a» i priprema produkcionog okruženja na uvođenje nove tehnologije (MIS, RIP, Color Management, Finishing,…)
  • Obuka operatera i 2 mjeseca nakon uspostavljene produkcije re-freshment trening za operatere. Obuka za korištenje PrintCare remote supporta.
  • Uspješna instalacije stroja i Integracija RIP-a u postojeći workflow
  • Production support – kroz 3 + 2 dana prisustva u realnoj produkciji kod korisnika, posebno obučena osoba PPS-a od strane HP Indiga pomaže korisniku da brzo uspostavi optimalnu produkciju na novoj tehnologiji, uz osiguravanje kvalitete proizvoda na različitim materijalima i efektivne produkcije
  • Marketing support – zajednička organizacija – u smislu resursa i budžeta – Open House za kupce korisnika i Direct Mail kampanje kako bi se generiralo što brže i više posla za novog korisnika. Korisnik ima na raspolaganju gotove How to do upute, template za organizaciju ovakvih PR i marketing aktivnosti
  • Učlanjenje u DSCOOP – udrugu od preko 2.500 HP Indigo korisnika širom svijeta koji kako elektronski tako i na godišnjim konferencijama razmjenjuju pozitivna iskustva i prezentiraju najuspješnije primjere i biznis modele razvoja posla baziranog na HP indigo tehnologiji
  • Pristup portalu kao bazi marketing alata i materijala, tehničkih uputa za proizvodnju različitih proizvoda, treninga i literature za Sales i Marketing korisnika
  • Sales trening za prodaju proizvoda digitalnog tiska za korisnika
  • Tehničku pomoć i konsalting u realizaciji kompleksnih digitalnih poslova – kako varijabilnog tiska  tako i kompleksne u smislu colora i materijala tiska (color matching, implementacija LAB ili Pantone standarda kupaca korisnika…)