Hi problem
Sistem javlja greške koje utječu na kvalitetu preko 30% proizvoda i efektivnost proizvodnje više od 15%. Hitnost za njihovim rješavanjem je na nivou 2 – 3 radnih dana. Greške ovog tipa su:
- otkaz određenog dijela sistema koji onemogućava izradu određenih proizvoda, proizvodnju sa više od 5% škarta,
- problem sa kvalitetom tiska,
- greške koje utječu na produktivnost sistema više od 15%,
- povećana potrošnja sistema nekog konzumativa od preko 30% itd.
PPS servis garantira kod ovakvog tipa greške raspoloživost servisera za telefonsku podršku do 2 sata a za posjetu korisniku do 48 radnih sati.
Machine down
Preventivnim održavanjem PPS servis ovakve situacije nakon mnogo godina iskustva sveo je na ispod 0.3% mogućnosti. Pored našeg stalnog rada i uvedenih alata i monitoringa sistema kako bi unaprijed uvidjeli mogućnost da dođe do zastoja sistema i na vrijeme otklonili potencijalni problem, iskustveno kod kvarova na električnim instalacijama ili elektrodistributivnoj mreži ili djelovanja vanjskih faktora može doći i do kompletnog zastoja proizvodnje na sistemu, koji se ogleda kroz slijedeće situacije:
- Sistem nije moguće pokrenuti, staviti u funkciju proizvodnje
- Sistem daje kvalitetu proizvoda koji nije na nivou da može proći kontrolu kvalitete korisnika
- otkaz na dijelu sistema može utjecati na sigurnost na radu operatera na opremi
- otkaz na dijelu sistema utječe nepovoljno na okolinu i životnu sredinu.
PPS servis garantira kod ovakvog tipa greške raspoloživost servisera za telefonsku podršku do 1 sata, a za posjetu korisniku do 36 radnih sati. Statistika PPS servisa u zadnjih 10 godina kod Machine down situacija je vrijeme odaziva na mjesto instalacije od 2.5 sata.