PPS Adria

Copyright Qode Interactive 2016

Servisni centar

PPS je autorizirani servisni centar za tržišta Srbije, Hrvatske, Slovenije, Makedonije I Crne Gore za kompanije: HP Indigo, Mark Andy, Atlantic Zeiser I SMAG Graphique.

PPS servis je osnovan i organiziran sa misijom podrške korisicima koji rade u mission critical okruženju:

  • 99% raspoloživost opreme u režimu rada 24/7,
  • do 2 sata vrijeme daljinskog odaziva (telefon, mail, remote konekcija sa strojem),
  • maximalno 24 sata vrijeme odaziva na mjesto instalacije,
  • 48 sati vrijeme otklanjanje kvara.

Usluge PPS servisa obuhvaćaju:

  • tehnička validacija i konsalting konfiguracije opreme u procesu nabave
  • priprema prostora za instalaciju opreme
  • Instalacija opreme
  • Obuka operatera za rad na opremi i redovno održavanje
  • Preventivno održavanje
  • Interventno održavanje
  • Podrška pokretanju proizvodnje na opremi ili pokretanju tiskovnih aplikacija
  • Obuka za softvere i aplikacije za varijabilni tisak
  • Obuka za ESKO Color Management
  • Optimizacija ili unaprjeđenje procesa proizvodnje

U skladu sa misijom Servisni centar PPS ima slijedeće kapacitete:

  • Ljudski resursi: 3 servisna inženjera, 25 godina iskustva akumulirano u PPS-u, 24 certifikata o uspješno završenim obukama za servis i održavanje:
    • HP Indigo Digital press strojeve za digitalni tisak za :
      • Tisak iz tabaka serije 1, 2, 3 (modeli 1000, s2000, 3050, 3550, 5000, 5500, 5600, 7000)
      • Tisak iz role etiketa i fleksibilne ambalaže serije 2 i 3 (ws4050, ws4500, ws6600/6800)
    • MarkAndy flexo mehanicle strojeve (2200 i P3 platforma)
    • MarkAndy servo strojeve (P5 i P7 platforma)
    • SMAG Galaxy platforma (zlatotisak, folijotisak, ravne i polu rotacijske štance)
    • SMAG E-CUT platfroma (flexo tisak i polurotacijska dorada sa automatskim i poluautomatskim namotačima)
    • SMAG Sirius platform (servo inspekcijski strojevi)
    • Atlantic Zeiser DoD InkJet sistemi tiska (Omega i Delta)
    • Atlantic Zeiser sistemi za personalizaciju kartica (laserska, magnetna, personalizacija čipova)
    • Atlantic Zeiser mailing sisteme
    • ESKO RIP
    • ESKO Color Management softvere
  • Softveri, računala i alati za preventivno i interventno održavanje opreme renomiranih proizvođača
  • Track&Trace software za evidenciju, praćenje i
  • Lager potrošnih i rezervnih dijelova prosječne vrijednosti od preko 150.000 EUR
  • Suvremeni logistički park vozila različite namjene

 

Kako bi korisnicima omogucili najviši nivo raspoloživosti opreme za proizvodnju nudimo 3 različita tipa Ugovora o održavanju (SLA – Service Level Agreements):

  • SLA Basic– garantirano vrijeme odaziva servisera remote 4 sata, on site 48 sati, povlaštene cijene nabave rezervnih dijelova
  • SLA Standard– SLA Basic + uključena besplatna zamjena svih dijelova uzročnika zastoja na stroju u iznos mjesečnog paušala
  • SLA Premium– SLA Standard + vrijeme remote odaziva 2 sata, on site 24 sata, uključeni troškovi transporta zamjenskih dijelova u iznos mjesečnog paušala